KIM JESTEŚMY?

Specjalizujemy się w rozwiązaniach multimedialnych na potrzeby promocji, edukacji i rozrywki. Zapewniamy kompleksową obsługę multimedialną targów, konferencji, realizujemy multimedialne instalacje, zarówno stałe, jak i czasowe. Od początku istnienia spółki rozwijamy też dział kreatywny, w którym powstają filmy, animacje, realizacje VR i AR. W ostatnich latach dostarczaliśmy nasze usługi m.in. dla: KGHM, Lufthansa, Volvo, Bayer, Pfizer, Ministerstwo Rozwoju itp.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

obsługa multimedialna wydarzeń
Kompleksowe realizacje AV, obsługa konferencji, nowoczesne stoiska targowe, wypożyczalnia sprzętu AV.
instalacje multimedialne
Sprzedaż urządzeń multimedialnych, interaktywne rozwiązania muzealne, biurowe, prezentacyjne, zarówno stałe jak i czasowe.
produkcja treści multimedialnych
Animacje 3D i 2D, rozwiązania VR i AR, filmy 360, aplikacje multitouch, mapping 3D i in.

KOGO SZUKAMY?

Poszukujemy osób z głową otwartą na świeże pomysły i nietuzinkowe rozwiązania, pasjonatów nowych technologii. Sprzedaż naszych usług opieramy głównie na modelu B2B. Nie zapominamy jednak o indywidualnym podejściu do klienta. W każdej ofercie sięgamy po rozwiązania szyte na miarę. Sami szukamy komercyjnego zastosowania dla tech- nologii, które dopiero raczkują, ale mają potencjał. Dlatego niezmiernie ważna jest dla nas chęć uczenia się, entuzjazm, otwartość na nowe pomysły i umiejętność zarażania nimi.

Specjalista ds. marketingu
miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i realizacja kampanii i działań e-marketingowych w tym social media oraz AdWords
  • Zarządzanie stroną firmową, współtworzenie i optymalizacja jej treści - content marketing
  • Tworzenie treści marketingowych (mailingi, scenariusze marketing automation, case studies, artykuły)
  • Analiza statystyk internetowych (google analytics, przygotowywanie raportów i zestawień celem ciągłej optymalizacji działań marketingowych)
  • Komunikacja z mediami branżowymi, współpraca z portalami, blogami, vlogami
  • Nadzór nad realizacją materiałów promocyjnych (filmów, zdjęć, infografik, współtworzenie ogłoszeń i reklam)
  • Planowanie i organizacja akcji promocyjnych i marketingowych
  • Odpowiedzialność za realizację planu marketingowego, kontrola zgodności realizowanych działań z przyjętą strategią i wyznaczonymi celami
  • Odpowiedzialność za budżet i dyscyplinę budżetową w zarządzanym obszarze
  • Stała analiza efektywności i optymalizacja prowadzonych działań
  • Monitorowanie preferencji klientów
  • Badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie, mile widziane w kierunku marketing, dziennikarstwo lub pokrewne
  • Doświadczenia minimum rok na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w agencji marketingowej
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań z obszarów online marketingu (Google Adwords, social media)
  • Znajomości narzędzi i najnowszych trendów e-marketingu oraz content marketingu,
  • Umiejętność zarządzania stronami www w różnych systemach CMS oraz Marketing Automation
  • Znajomość zagadnień SEO
  • Znajomości narzędzi do analizy i optymalizacji stron www
  • Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
  • Lekkie pióro i umiejętność pisania oraz redagowania treści (także w j. angielskim)
  • Samodzielność, staranność, bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętności i chęci szybkiego uczenia się, kreatywność
  • Zaangażowanie w pracę

Mile widziane będą:

  • Umiejętność pracy z programami graficznymi
  • Podstawowe umiejętności z zakresu tworzenia i edytowania materiałów fotograficznych, video, infografik
  • Znajomości HTML, CSS oraz mechanizmów działania stron internetowych,
  • Znajomość specyfiki komunikacji B2B
  • doświadczenie w branży eventowej
  • znajomość branży AV 
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku lokalnym 
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji
  • Dużą samodzielność w prowadzeniu różnorodnych projektów
  • Niezbędne narzędzia pracy

APLIKUJ: prześlij CV na adres rekrutacja@berrylife.pl

Business Development Manager
Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:
Obecnie poszukujemy doświadczonego Business Development Managera, który zajmie się pozyskiwaniem
kontrahentów, budowaniem, rozwijaniem a także utrzymywaniem długofalowych relacji na rynkach polskim
europejskim. Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za cały proces pozyskiwania Klientów na rynku polskim
i europejskim - od nawiązania kontaktu przez spotkania, negocjacje, konsultacje merytoryczne po podpisanie umów
o współpracy oraz obsługę klientów. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w: agencji eventowej,
dostawcy techniki eventowej , integratora AV lub agencji reklamowej, wymagana bardzo dobra znajomość języka
angielskiego.


Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientem oraz w obrębie zespołu
  • Przygotowywanie oraz składanie ofert, monitorowanie wyników i prowadzenie negocjacji handlowych
  • Poszukiwanie nowych Klientów oraz rynków a także nowych możliwość współpracy z Klientami
  • Monitorowanie rozwoju rynku
  • Wspieranie istotnych projektów firmy
  • Raportowanie dla potrzeb Zarządu
  • Współpraca z Klientami w zakresie realizacji zamówień

Wymagania:

  • Bardzo dobra komunikatywność, łatwość nawiązywania i budowania relacji i długofalowych kontaktów
  • Umiejętność analitycznego myślenia i tworzenia strategii działania
  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • Dyspozycyjność, samodzielność i dobra organizacja
  • Ambicja, motywacja do odnoszenia sukcesów zawodowych
  • Zaangażowanie i konsekwencja w działaniu oraz entuzjastyczne i pozytywne nastawienie
  • Czynne prawo jazdy kat B
  • Znajomość pakietu Office, google apps
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w: agencji eventowej, dostawcy techniki eventowej, integratora AV lub agencji reklamowej

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premie od wyników sprzedaży
  • Pełną wyzwań pracę w innowacyjnej firmie
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole oraz wsparcie organizacyjne i administracyjne
  • Kompleksowy program szkoleń
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Narzędzia pracy niezbędne do realizacji zadań (laptop, telefon, samochód)
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość współtworzenia strategii

APLIKUJ: prześlij CV na adres rekrutacja@berrylife.pl

Monter stoisk targowych 
miejsce pracy: Kraków / Skawina
obszar działania: Polska, Europa

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie elementów konstrukcji zgodnie ze specyfikacja techniczną stoiska, w szczególności praca na stolarni 
  • Transport sprzętu i materiałów do obiektów targowych na terenie Polski i Europy
  • Montaż i demontaż stoisk na targach 
  • Współpraca z Działem Sprzedaży i podwykonawcami

Oczekiwania

  • umiejętność obsługi podstawowych maszyn i narzędzi stolarskich
  • prawo jazdy kat. B – umiejętność prowadzenia samochodu dostawczego
  • mile widziana znajomość branży wystawienniczej oraz zagadnień związanych z elektryką
  • staranność i dokładność w wykonywaniu prac
  • umiejętność planowania i współpracy z zespołem
  • umiejętność logicznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
  • komunikatywność, odpowiedzialność, kreatywność oraz systematyczność
  • odporność na stres oraz dyspozycyjność
  • otwartość na wyjazdy zagraniczne
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Zapewniamy:

  • rozwijającą pracę z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych
  • współpracę z profesjonalnymi zespołem
  • pracę w zgranym, młodym i ambitnym zespole w ciekawej i rozwojowej branży
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia uzależnione od wyników pracy
  • niezbędne narzędzia pracy

APLIKUJ: prześlij CV na adres rekrutacja@berrylife.pl

Technik - multimedia
miejsce pracy: Kraków / Skawina
obszar działania: Polska, Europa

Opis stanowiska

  • Montaż i obsługa systemów multimedialnych 
  • Transport sprzętu do obiektów eventowych na terenie Polski i Europy 
  • Koordynacja działań serwisowych
  • Współpraca z Działem Sprzedaży i podwykonawcami

Oczekiwania:

  • wykształcenie techniczne kierunkowe (elektronika lub informatyka) mile widziane
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, w pracy z multimediami 
  • teoretyczna i praktyczna znajomości systemów audio-video
  • dbałość o powierzony sprzęt
  • prawo jazdy kat. B – umiejętność prowadzenia samochodu dostawczego
  • umiejętność planowania i współpracy z zespołem
  • umiejętność logicznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania zagadnień
  • komunikatywność, kreatywność oraz systematyczność
  • odporność na stres oraz dyspozycyjność
  • otwartość na wyjazdy zagraniczne
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Zapewniamy:

  • rozwijającą pracę z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych
  • współpracę z profesjonalnymi zespołem
  • pracę w zgranym, młodym i ambitnym zespole w ciekawej i rozwojowej branży
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia uzależnione od wyników pracy
  • niezbędne narzędzia pracy

APLIKUJ: prześlij CV na adres rekrutacja@berrylife.pl

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.