#EventHybrydowy dla firmy farmaceutycznej o światowym zasięgu to wyzwanie, którego podjęliśmy się jakiś czas temu. Okazuje się, że tematykę badań, ich wyników, opis działań leków itd. można zaprezentować w ciekawy i przykuwający uwagę sposób.
Nie bez znaczenia jest tutaj forma prezentacji, kontent oraz użycie efektów świetlnych do zdynamizowania i nadania charakteru całemu wydarzeniu.
Tym razem udało nam się tego dokonać w zbudowanym na potrzeby tego eventu studiu multimedialnym w hotelu Crowne Plaza Warsaw - the Hub. Ciekawym zabiegiem scenicznym było ułożenie ekranu wielkopowierzchniowego w kształcie otwartej księgi oraz podwieszenie pod sufitem profili ledowych, które zostały ułożone w kształt latawców.
Dynamikę wydarzenia, szczególnie dla publiki łączącej się zdalnie ze studiem, umożliwiło użycie 4 kamer, jazdy kamerowej oraz tzw. piedestału (kamery ruchomej góra/dół).
Sprawdź naszą ofertę transmisji online tutaj