Premiera telefonu Samsung Galaxy S9 w Polsce

 

Z okazji premiery nowego modelu telefonu marki Samsung agencja reklamowa Phosphenes przygotowała kampanię realizowaną w galeriach handlowych w kilkunastu miastach Polski. Specjalnie zaangażowane do tego celu hostessy miały za zadanie wciągnąć przechodniów w rozmowę i przy pomocy animacji prezentowanej na goglach Samsung Gear VR nakłonić ich do wizyty w salonie. Za realizację animacji 360 było odpowiedzialne Berrylife Studio. Naszym zadaniem było przygotowanie produktowej prezentacji, która poprzez wciągnięcie widza w obraz VR, opowiada o zaletach i przewagach konkurencyjnych Samsung Galaxy S9. Do dyspozycji mieliśmy trochę materiałów brandingowych, które udało nam się ożywić w scenerii 360. Efekt, zważywszy na standardowy niedostatek czasu, towarzyszący tego typu zleceniem, uznajemy za wyjątkowo udany.

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.