Berrylife - stoiska multimedialne, techniczna oprawa eventów

Premiera telefonu Samsung Galaxy S9 w Polsce

 

Z okazji premiery nowego modelu telefonu marki Samsung agencja reklamowa Phosphenes przygotowała kampanię realizowaną w galeriach handlowych w kilkunastu miastach Polski. Specjalnie zaangażowane do tego celu hostessy miały za zadanie wciągnąć przechodniów w rozmowę i przy pomocy animacji prezentowanej na goglach Samsung Gear VR nakłonić ich do wizyty w salonie. Za realizację animacji 360 było odpowiedzialne Berrylife Studio. Naszym zadaniem było przygotowanie produktowej prezentacji, która poprzez wciągnięcie widza w obraz VR, opowiada o zaletach i przewagach konkurencyjnych Samsung Galaxy S9. Do dyspozycji mieliśmy trochę materiałów brandingowych, które udało nam się ożywić w scenerii 360. Efekt, zważywszy na standardowy niedostatek czasu, towarzyszący tego typu zleceniem, uznajemy za wyjątkowo udany.