Ambicją Webcon, jako lidera w branży, było powołanie forum dla profesjonalistów z sektora automatyzacji i digitalizacji procesów biznesowych. Inicjatorzy wydarzenia zwrócili się do nas po pomoc przy organizacji drugiej edycji konferencji Webcon Days.
Po doświadczeniach wyniesionych z pierwszej imprezy nasi klienci byli świadomi czego chcą i mieli nadzieję wejścia na wyższy poziom realizacyjny. Mówiąc najprościej: pragnęli rozmachu i efektu WOW!
Działanie rozpoczęliśmy od briefingu, podczas którego otrzymaliśmy informację o wyobrażeniach, możliwościach i ograniczeniach naszego zamawiającego.
By współpraca przebiegała efektywnie, staramy się w takich momentach zdobyć jak najwięcej wiadomości i stworzyć wspólnie z klientami zespół projektowy. Na tym etapie najważniejsza jest dla nas wzajemna otwartość i gotowość do współpracy.
W efekcie ustaleń Webcon powierzył nam projekt koncepcji graficznej wydarzenia, oprawy video oraz realizację dźwięku, światła i scenografii. Team Berrylife miał też czuwać nad realizacją i sprawnym przebiegiem całego eventu.
Bardzo istotne na tym etapie jest opracowanie harmonogramu prac i ustalenie terminów dla poszczególnych kamieni milowych projektu.
Wiemy, że wymaga to czasu i skrupulatności, ale jest niezbędne dla powodzenia przedsięwzięcia. W kalendarzu musisz uwzględnić:
• Przedstawienie grafik statycznych
• Czas na feedback i poprawki
• Produkcję animacji
• Testy i próby
• Event
• Spotkanie po wydarzeniu
Jeden z kamieni milowych (w kalendarzu projektowym eventu) to prezentacja koncepcji graficznej wydarzenia i projektów wizualizacji. Poprzedza go czasochłonny proces twórczy. Podczas kreowania oprawy Webcon braliśmy pod uwagę lokalizację wydarzenia, branżę, liczbę gości, budżet i czas. Staraliśmy się, aby koncepcja wizualna odzwierciedlała innowacyjność i możliwości naszego klienta.
Firma Webcon jest dostawcą nowych technologii na skalę globalną, a tworzący ją ludzie to eksperci. Nasze zadanie polegało na wsparciu ich wizerunku i zasugerowaniu roli, jaką odgrywają w swojej dziedzinie.
Wymagało to oprawy podkreślającej profesjonalizm prelegentów i rozmiary
sektora low-code.
Event, aby się udał, potrzebuje dobrego pomysłu na połączenie contentu z aranżacją sceniczną. Scenografia na Webcon z założenia miała uatrakcyjniać wystąpienia prelegentów, tworzyć tło i nie przyćmiewać wystąpień.