Dzień Dziecka zbiega się z urodzinami marki Kubuś. W 2012 roku producent lubianego przez najmłodszych napoju postanowił wykorzystać tę okazję, by zorganizować dla dzieci imprezę pełną ciekawych, nowoczesnych atrakcji. Zadanie sprawienia, by te trzy dni w krakowskim Parku Jordana na długo zapadły dzieciakom w pamięci spoczęło na barkach Berrylife.
Tym razem odpowiadaliśmy przede wszystkim za to, by dostarczyć młodym uczestnikom imprezy rozrywki oraz zabawy. I choć interaktywne urządzenia łatwo przyciągają uwagę dzieci, uwaga ta równie łatwo i szybko potrafi się ulotnić. Chodziło więc nie tylko o sprzęt, a przede wszystkim o wykorzystanie jego potencjału, dzięki angażującym aplikacjom oraz grom, które dostarczyłyby użytkownikom prawdziwej frajdy, a jednocześnie służyłyby jako skuteczna reklama Kubusia.
Prawdziwą furorę w trakcie imprezy robiły dwie interaktywne podłogi. Jedną z nich podłączyliśmy do głośników i wykorzystaliśmy by udostępnić dzieciakom wirtualne pianino. Na drugiej zainstalowana została aplikacja z cyfrowym sadem, w którym uczestnicy urodzin Kubusia mogli zbierać owoce. Poza tym, w namiocie rozstawionym w Parku Jordana znalazł się również 46-calowy ekran dotykowy. Za jego pomocą dzieci rozwiązywały puzzle - łącznie 12 różnych zagadek powiązanych z marką Kubuś, podzielonych na cztery poziomy trudności.