Kampania "#Wagonik Podróżuje" to seria 5 akcji, podczas których w 5 miastach (Łódź, Kraków, Poznań, Warszawa, Sopot) w zabytkowym wagoniku PKL w goglach VR można było zobaczyć przygotowany przez nas film 360 z wjazdu kolejką linową na Kasprowy Wierch. Na stole multimedialnym prezentowaliśmy jubileuszową animację, archiwalne zdjęcia PKL oraz quiz i górskie puzzle. O odpowiednią oprawę zadbała agencja reklamowa MDI angażując hostów ubranych w zrekonstruowane stroje pierwszych pracowników kolejki. Była to bardzo ciekawa realizacja umożliwiająca uczestnikom przeniesienie się za pomocą gogli VR w zimową scenerię Tatr, w upalne letnie dni. Chętnych nie brakowało. Wagonik wrócił do Zakopanego w sierpniu na Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich, gdzie również zaprezentowaliśmy nasze produkcje. Kampania była częścią zlecenia realizowanego we współpracy z agencją MDI dla Polskich Kolei Linowych z okazji 80 rocznicy uruchomienia kolejki na Kasprowy Wierch.